zaterdag 4 april 2015

Verdiepding 5 #Instagram

Oei, oei, de hele maand maart niets gedaan aan Verdiepdingen. Het was ook wel een gekkenhuis met veel werken en veel aan de hand binnen mijn koor Zanggroep Voices, waar ik secretaris ben, maar het begint nu wel penibel te worden. Op 17 april hebben we de afsluiting en dit weekend is mijn zoon uit logeren, dus daar moeten we maar eens gebruik van maken. Instagram account aangemaakt op de Samsung telefoon. Ik zie op Facebook vaak hele mooie collages voorbij komen, dus ging meteen op zoek naar de manier om dat te doen, maar dat lijkt alleen mogelijk met InstaCollage die ik in de Google Play Store niet kan vinden. De mogelijkheden om foto's te bewerken zijn op Instagram ook al erg leuk, persoonlijk vind ik een foto zwart-wit maken geinig. Met onze account voor bibliotheek Kennemerwaard is nog niets gebeurd, voor zover ik kan zien. Ik zie aardig wat bibliotheekaccounts en ben er een paar gaan volgen: Enschedé, Rotterdam, Muziekweb, eens zien wat er zo de komende tijd voorbij komt. De meerwaarde van Instagram zie ik vooral in de koppeling met Twitter en Facebook, zodat je daar heel makkelijk foto's kan delen. Foto's doen het op die accounts erg goed, vooral op Facebook.

2 opmerkingen:

Sanneke zei

Inderdaad, de koppeling met m.n. Twitter lijkt me wel wat voor de bieb

Guppie zei

Het nadeel op de mobiel is weer dat je de foto niet meteen ziet, maar op de Instagram link moet klikken. Op Facebook heb je dat 'probleem' niet.