vrijdag 6 juni 2008

Ding 21# Aquabrowser etc.

My discoveries bij de OBA vind ik mysterieus: we hebben de mogelijkheid om rond te neuzen met de account van 23 dingen, maar ik zie nergens hoe je kan inloggen! Beetje jammer. Worldcat vind ik er erg mooi uitzien (ben ik met Edwin eens). Ik heb geprobeerd bij een paar zoekacties bibliotheken op regio erbij te zoeken, maar invoer van een postcode of provincie (in verschillende spellingen) geeft als resultaat dat de invoer niet bekend is. Ook een beetje jammer. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen. De mogelijkheid om lijstjes voor jezelf te maken, vind ik erg handig, ik loop nu nog steeds met een aantekenboekje in de bieb rond met titels die ik al gelezen heb en die ik beslist nog wil lezen (tot voor kort wist ik dat nog uit mijn hoofd, maar ja...).