vrijdag 6 juni 2008

Ding 20# Muziek Online beluisteren




Ik heb niet vooruit gekeken en dus niet bij ding 18 gezien, dat Last.fm hier weer terug komt. Maar ik vind het een leuke site, dus vind het niet erg er wat langer rond te hangen. Ik heb een play-list gemaakt, wat ook nog een beetje puzzelen is, want als je een artiest opvraagt, krijg je meteen de mogelijkheid om een track af te luisteren, maar je moet de track ook nog een keer apart aanklikken om hem aan de playlist toe te kunnen voegen.
Vervolgens proberen de widget te plaatsen: met Blogger zou het niet zo moeilijk moeten zijn. Ik heb de code bij het B-tje van Blogger gecopieerd, maar zoals je ziet is er toch wat fout gegaan...
Ik weet even niet wat het zou kunnen zijn.

1 opmerking:

Guppie zei

Ik zie nu dat de widget het wel doet! Blijkbaar vanzelf goed gekomen....