maandag 28 april 2008

Ding 16# Youtube

Nou zit ik toch echt even met mijn handen in het haar om mijn uitgekozen Youtube-filmpje te uploaden. If you have a research question, if no-one else can help you and IF YOU CAN FIND THEM, you can hire the L-team! Leuk gevonden en ik heb sowieso al wat met het A-team zoals jullie eerder hebben gemerkt, maar hoe krijg ik hem er nou op?! Ik heb de embed code gevonden en gekopieerd, vervolgens video uploaden in dit bericht gekozen en de code geplakt, maar al wat er gebeurt, niets! Ook geen foutmelding. Esther W. vertelde dat zij de code rechtstreeks in het bericht had geplakt, maar ook dat mag niet baten.

Tja, je kan natuurlijk ook gewoon eens de help-functie bekijken.... Inderdaad de code rechtstreeks plakken, maar dan wel eerst even het bericht op Html bewerken zetten, een kind kan de was doen. Leuk!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Gelukt!!!
Maar weet je nu nog hoe??

Unknown zei

Helemaal goed!

Blogger leest code die je in de standaardmode plakt inderdaad als gewone tekst, vandaar dat tabje voor html-code.

Helpfuncties kunnen wel eens makkelijk zijn inderdaad :-)