vrijdag 18 april 2008

Ding 13# Online kantoortoepassingen

Reuze handig, zo kan je inderdaad heel makkelijk met meerdere mensen in een document werken. Ik heb zelf een document geplaatst waar ik mee bezig ben en waar ik graag commentaar op wil omdat ik voor mijn gevoel nog niet de juiste insteek te pakken heb. Als daar een paar andere mensen naar kijken, werkt dat zeer blikverruimend, alleen blijf je dan heen en weer sturen met voorgestelde wijzigingen en wat is de laatste versie etc. Het filmpje van In plain English is hierbij weer zeer toepasselijk en ook weer, net zoals de anderen, begrijpelijk en aansprekend, doordat er voorbeelden uit de praktijk worden gebruikt. Bovendien zijn ze ontzettend leuk!

Ook heb ik een document gepubliceerd, waarna ik probeerde of je het ook via Google kunt vinden, maar dat lijkt niet het geval. Weet iemand hoe dat zit?
Ik vond dit weer een leuk ding!

1 opmerking:

Unknown zei

Het hangt ervan af welke beveiligingsinstellingen je meegeeft aan Google Documenten. Je moet ze delen om ze zichtbaar te maken voor de zoekmachines, en dan is het eigenlijk nog geen garantie dat ze geïndexeerd worden.

Google zoekt wel net zo makkelijk in documenten die op websites zijn geplaatst. PDF, Word-bestanden, ppt, en excel.