vrijdag 28 maart 2008

Ding 12#Zandbak van de wiki's


Heel leuk om te doen, en zo makkelijk! Ik heb bij de Film favorieten een stukje toegevoegd en bij de Vakantiebestemmingen, met nog een paar leuke links erbij (o.a. een foto van Kasteel Chillon aan het Meer van Genève bij maanlicht, we komen weer deze zomer!). Ik raak er zelf van in de vakantiestemming. Ik hoop dat het huidige winterweer, waar deze kat volgens mij ook niet meer op zit te wachten (hij zit namelijk te wachten tot het ijs is gesmolten, om te zien of hij nog een visje kan verschalken in de vijver) bliksemsnel verdwenen zal zijn!

Ik merk dat het erg bevrijdend is om gewoon maar ergens aan te beginnen, te proberen, weer te veranderen, je merkt het vanzelf als iets niet lukt of net even anders moet en dan blijkt het veel makkelijker (en vooral leuker!) te zijn dan je dacht. Maar dat vind ik eigenlijk van het hele 23 dingen programma. Volgens mij moet aan de toon van de stukjes te merken zijn dat ik steeds enthousiaster wordt.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Dat is zeker te merken. Je benadering van het experimenteren met toepassingen met toepassingen en websites is m.i. ook een goede. Als het niks is zoek je gewoon weer een andere, als het wat toevoegt kijk je of het ook gebruiksvriendelijk is.

Niks te verliezen toch?

Rob Coers zei

Dat doet ook mij goed! Right on!