vrijdag 14 maart 2008

Ding 7#Flickr verder ontdekken


Ik loop zwaar achter met de 23 dingen en dat is geen goede zaak nu ik me juist moet verdiepen in leuke (om met Rammy te spreken: leuk staat voor interessant) 2.0 toepassingen voor al@din. Nu helpt het wel dat alle links bij ding 7 niet werken, het lukt me niet om daar een en ander uit te proberen. Toch nog maar even wat assistentie gevraagd, blijkt dat er waarschijnlijk een 'hikje' in zat. De Color Picker doet het gewoon niet, Findr krijg ik ook niet aan de praat. Spell lukt wel, grappig. Nu ben ik weer vergeten hoe ik ook weer foto's bij mijn blog kan plaatsen (bij het vorige bericht heb ik het toch ook gedaan) en Carla is er niet vandaag. Want ik zie wel een hele leuke van een man met een klein jongetje bij de tag Wedding. Volgens mij is dat toch niet toegestaan... Nog wel even wat geprobeerd met de foto oploaden, maar kreeg de melding dat uploaden niet is toegestaan. Nou ja, ga maar even verder, later nog een keer proberen.
Nou, kek now, het is toch gelukt, ik had de afbeelding opgeslagen op de C-schijf en kon hem niet meer terugvinden.. Even terug naar het onderwerp, jullie zijn het toch met me eens dat dit een rare foto is onder het kopje Wedding?!

4 opmerkingen:

Unknown zei

Op zich wel een vreemde tag inderdaad
, maar waarschijnlijk waren dit gasten ergens?

Dat is wel meteen het gevaar van tags door gebruikers, zoals je ziet!

westhernl zei

Ik zou inderdaad ook verwachten dat het trouwgasten zijn.

Ik ben er zelf wel eens op 'aangesproken' dat het prachtige dorpje dat ik gefotografeerd had niet Aduard maar Niehove was. Dat wist ik, maar ik had alle foto's die ik tijdens mijn lange weekend in Aduard gemaakt had van de tag Aduard voorzien. Dat is voor mij handig, maar voor een ander kan dat dus heel verwarrend werken.

Unknown zei

Guppie je doet het geweldig!!
Je kunt het zelfs zonder hulp ;-)

Nu snel door met de andere dingen want deze week zijn ding #15 en ding #16 al aan de beurt ;-)


groetjes

Rob Coers zei

Ik kan die 'wedding' tag wel verklaren. De uploader heeft waarschijnlijk een hele bunch foto's in een keer ge-upload. Bij zo'n massa upload geven mensen een soort gemene deler aan voor alle foto's. Dus alle foto's in die set hebben mogelijk de tags: wedding, friends (er staan vrienden op!), weddingcake (daar zijn wel 10 foto's van gemaakt), sacramento (daar was het huwelijksfeest). En vaak laat men het hier bij en krijg je soms VOOR ONS vreemde resultaten. Maar voor de eigenaar zijn ze wel relevant.