vrijdag 21 maart 2008

Ding 10#Delicious


Hier zie ik onmiddelijk het nut van in, aangezien dit het probleem oplost van op verschillende computers werken! Op het werk, werk ik op 2 verschillende en dan ook nog thuis vaak op 2 verschillende, dus op 1, overal toegankelijke plek de boel organiseren is zeer aantrekkelijk. Voor mezelf dan in ieder geval, ik zie niet direct een nut voor klanten, maar misschien kom ik daar later nog op.
Ik heb op de 23dingen account een site toegevoegd en dat ging ook wel makkelijk zonder de toevoegknop (gewoon url toevoegen). Niet echt relevant voor het leerprogramma (Spoorloos), maar omdat ik nogal achter ben met de 23 dingen, sla ik nu het maken van een eigen account even over.

Ik zit nu net te denken dat een bibliotheek ook heel goed zijn eigen account kan maken en daar zijn gebruikers op laat bookmarken en taggen. In tegenstelling tot Google, vind je dan allemaal wegsites die door iemand zijn bekeken en waar diegene zijn commentaar aan toegevoegd heeft. Dit geeft meer houvast dan de eindeloze lijst die je krijgt via Google, die door de machine is gesorteerd, zeg maar.

1 opmerking:

Unknown zei

Op die manier krijgt het weer een beetje de meerwaarde van de webwijzer van Vlaamse Bibliotheken etc!

http://webwijzer.bibliotheek.be/