maandag 16 februari 2015

Verdiepding 3 #Google+

Ergens vorig jaar heb ik eens een keer een Google+ account aangemaakt, om te zien of het me zou aanspreken. Tot nu toe had ik het nog niet gemist, qua contacten heb ik genoeg aan Twitter, Facebook en Whatsapp. En sinds kort heb ik ook Skype ontdekt voor live contacten. Maar kort geleden heeft Jan Kaldenbach me gevraagd om in mijn uren voor I & O, die voorheen aan het Landelijk Social Media-Team opgingen, te onderzoeken hoe we een soort backoffice kunnen organiseren voor alle vestigingen, voor als er vragen worden gesteld die je niet zo direct zelf kan oplossen en waar je graag een collega voor zou raadplegen. Maar dan is het avond of weekend... Ik heb zelf dit soort vragen meestal via Twitter gesteld en dan is er altijd iemand uit mijn netwerk die me snel verder kan helpen. Maar Google Hangout zou ook een uitkomst daarvoor kunnen zijn. Ik zou het graag een keer proberen, maar ik heb qua (herkenbare :-)) collega's alleen Marian en Marjan getroffen op Google+. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden of dat jullie zelf een idee hebben hoe we zo'n soort backoffice zouden kunnen organiseren. Laat het me weten!

Geen opmerkingen: