donderdag 31 januari 2008

Ding #5 hoe maak ik zelf een rss feed?

Heel grappig was dat ik dit bericht al gepubliceerd had, nadat ik alleen nog maar de titel had ingevuld... Eerst uitvinden hoe je de tekst aanpast. Gelukt, zoals je ziet! Wat mij mateloos intrigeert (en ergert!) is dat ik nergens kan vinden hoe ik anderen zich op mijn pagina kan laten abonneren. In mijn groepje zag ik 1 collega met een rss-feed op de blog, hoe kom je eraan?? Ik heb nu geen tijd meer om me verder te verdiepen, ik moet nog meer doen vanavond en anders wordt het weer nachtwerk.. Ik heb me zelf geabonneerd op de feed van de aanwinsten van de bibliotheek Oss van de psychologische romans. Misschien dat dat stimuleert om weer voor ontspanning te gaan lezen, daar heb ik door al het gemail en geinternet thuis weinig tijd meer voor. Dat moet je natuurlijk ook als ontspanning zien, maar op de een of andere manier zie ik informatie tot me nemen als opdracht en romans lezen als ontspanning. Misschien dat een psychologische roman mij meer inzicht in mezelf kan verschaffen hieromtrent.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ha Guppie,

Jij gaat als een speer door de dingen heen en zo te zien lukt het je allemaal prima ;-)
als he vragen hebt?! dan hoor ik het wel..

groet

Unknown zei

Hoi Guppie:

Op http://www.23dingen.nl/probiblio/?p=135#comment-209 vind je een korte uitleg over het aanmaken van een rss-knop voor je weblog. Als je er niet uitkomt mag je me ook altijd even mailen op zbdigitaal@gmail.com

Succes!

23 Dingen zei

Bij Blogger weblogs staat onderaan de homepagina een tekstlink naar de Atom feed (een variant op RSS). Voor jouw blog is het adres dat mensen in hun reader moeten opnemen: http://guppie-guppie.blogspot.com/feeds/posts/default